Return and replacement of a product

The chaton.gr in order to ensure the smooth and safe purchasing of a product gives the opportunity to the buyer to return and replace the product by another of the same or a different product if available.

The replacement product can only be accepted if it is in the original-factory condition.

The request for replacement of a product must be made within 10 calendar days of receipt by mail.

The cost of the return and the delivery is charged to the costumer.

In all cases the return to product replacement should be done with all the documents accompanying the product (e.g. retail receipt etc.) and the complete package.

Return of a product due to a chaton.gr mistake.

In case a product is mistakenly sent, chaton.gr is fully responsible for the replacement and the delivery of the right product to the buyer, covering in full its delivery costs, as long as the product will be sent back in his original from the factory condition.

The replacement demand must be done within 3 days from the mistakenly delivery of the product and after a previous contact by mail between the buyer and the company.

For all the cases, the return of the replaced product must be done with all its documents which accompanied the product (e.g. retail receipt etc.) and its full package.

Επιστροφή και αντικατάσταση προϊόντος.

Το chaton.gr προκειμένου να εξασφαλίσει την ομαλή και ασφαλή απόκτηση ενός προϊόντος δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή να επιστρέψει και να αντικαταστήσει το προϊόν με ένα ίδιο ή και διαφορετικό προϊόν με την προϋπόθεση ότι αυτό είναι διαθέσιμο.
Το προϊόν της αλλαγής μπορεί να γίνει αποδεκτό μόνο αν αυτό είναι στην κανονική του εργοστασιακή μορφή (να μην έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι, να μην έχει φορεθεί και να μην έχει πλυθεί).
Το αίτημα για την αντικατάσταση του προϊόντος πρέπει να γίνει εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς.
Το κόστος επιστροφής το επιβαρύνεται ο αγοραστής.
Σε όλες τις περιπτώσεις το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα δικαιολογητικά που το συνοδεύανε (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης κτλ.).

Επιστροφή προϊόντος λόγω λάθους του chaton.gr.

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει σταλεί λάθος, το chaton.gr είναι πλήρως υπεύθυνο για την αντικατάσταση και την παράδοση του προϊόντος στον αγοραστή καλύπτοντας όλα τα μεταφορικά κόστη, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα έχει σταλεί πίσω στη κανονική εργοστασιακή του μορφή.
Το αίτημα της αντικατάστασης πρέπει να γίνει εντός 3 ημερών από τη λανθασμένη παραλαβή του προϊόντος και κατόπιν επικοινωνίας με mail ανάμεσα στον αγοραστή και στην εταιρία.
Σε όλες τις περιπτώσεις το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα δικαιολογητικά που το συνοδεύανε (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης κτλ.).