Shipping & Billing

Shipment of products are made by DHL express (express delivery), Geniki Taxydromiki (Cyprus only), ACS courier (Cyprus only) & with BOX NOW (Cyprus only) ensuring preferential rates for the buyers and safe transportation of goods. The time required to reach a product in the hands of the buyer is usually 3 to 5 working days and depends on the destination.
Shipping costs are calculated at checkout and depends on the destination.

www.chaton.gr is the online store selling products via the Internet created by the company called “Saitanis George” , based in Larisa, at Iroon Polytechniou Street 136 , with VAT number 114146549, Second tax office of Larisa

Return and replacement of a product

The chaton.gr in order to ensure the smooth and safe purchasing of a product gives the opportunity to the buyer to return and replace the product by another of the same or a different product if available.

The replacement product can only be accepted if it is in the original-factory condition.

The request for replacement and the return of a product must be made within 14 calendar days of receipt by mail at info@chaton.gr or by replying in the mail of your order confirmation.

The cost of the return and the delivery  is charged to the costumer. (ask the courier that delivered your parcel for the cost of the return).
You can also choose any courier you wish for your return (shipping with regular post office is excluded).
Keep the tracking number of your return (that the courier will provide you) in case we need it to track the parcel of your return.

The shipping address for your return is the following: “Chaton: Kouma & 28th October str. Larisa Greece, Postal Code 41223”
The same rules apply in case of refund.

In all cases the return to product replacement should be done with all the documents accompanying the product (e.g. retail receipt etc.) and the complete package.
*** Coupons are non refundable.

Return of a product due to a chaton.gr mistake.

In case a product is mistakenly sent, chaton.gr is fully responsible for the replacement and the delivery of the right product to the buyer, covering in full its delivery costs, as long as the product will be sent back in his original from the factory condition.

The replacement demand must be done within 3 days from the mistakenly delivery of the product and after a previous contact by mail between the buyer and the company.

For all the cases, the return of the replaced product must be done with all its documents which accompanied the product (e.g. retail receipt etc.) and its full package.

Τρόποι πληρωμής & αποστολής

Οι όροι και προυποθέσεις χρήσης για την αποστολή και πληρωμή των προϊόντων είναι  οι εξής:

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με Γενική Ταχυδρομική, ACS courier & BOX NOW (ανάλογα με το τι θα επιλέξετε) εγγυώμενη την γρήγορη και ασφαλή παράδοση των προϊόντων. Ο χρόνος που απαιτείται για να φτάσει το προϊόν στα χέρια του αγοραστή είναι συνήθως 2 με 3 εργάσιμες μέρες αλλά εξαρτάται από τον προορισμό.
Αν ο τρόπος πληρωμής είναι μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας & PayPal το κόστος αποστολής είναι 3,00 € για αποστολή με ACS courier Γενική Ταχυδρομική (για αγορές άνω των 99,90 € το κόστος αποστολής είναι 0 € με ACS courier Γενική Ταχυδρομική καθώς τα κόστη αποστολής τα επιβαρύνεται το chaton.gr) και 1,50 € για αποστολή με BOX NOW (για αγορές άνω των 49,90 € το κόστος αποστολής με BOX NOW είναι 0 € καθώς τα κόστη αποστολής τα επιβαρύνεται το chaton.gr)
Αν ο τρόπος πληρωμής είναι αντικαταβολή (υποστηρίζεται μόνο από την Γενική Ταχυδρομική) τότε το κόστος αποστολής είναι 3,00 € και το κόστος αντικαταβολής 2,50 €. (για αγορές άνω των 99,90 € το κόστος αποστολής είναι 0 € καθώς το κόστος αποστολής τα επιβαρύνεται το chaton.gr)
Το www.chaton.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω του διαδικτύου που δημιούργησε η εταιρία με την επωνυμία «Σαϊτάνης Γεώργιος», που εδρεύει στη Λάρισα, στην οδό Ηρώων Πολυτεχνείου 136, με ΑΦΜ 114146549 Δ.Ο.Υ. Β’ Λάρισας

Επιστροφή και αντικατάσταση προϊόντος.

Το chaton.gr προκειμένου να εξασφαλίσει την ομαλή και ασφαλή απόκτηση ενός προϊόντος δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή να επιστρέψει και να αντικαταστήσει το προϊόν με ένα ίδιο ή και διαφορετικό προϊόν με την προϋπόθεση ότι αυτό είναι διαθέσιμο.
Το προϊόν της αλλαγής μπορεί να γίνει αποδεκτό μόνο αν αυτό είναι στην κανονική του εργοστασιακή μορφή (να μην έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι, να μην έχει φορεθεί και να μην έχει πλυθεί).
Το αίτημα και η αποστολή της αντικατάστασης του προϊόντος πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς είτε μέσω e-mail στο info@chaton.gr ή απλά απαντώντας στο e-mail της επιβεβαιωμένης παραγγελίας σας.
Το κόστος επιστροφής το επιβαρύνεται ο αγοραστής.
Η διεύθυνση αποστολής της επιστροφής σας είναι η εξής: “Chaton Κούμα & 28ης Οκτωβρίου τ.κ. 41223”
Το κόστος μεταφορικών της αντικατάστασης είναι 4,00 €. (αφορά μόνο τις αποστολές εντός Ελλάδας)
Μπορείτε να εξοφλήσετε το κόστος των μεταφορικών στο παρακάτω link γράφοντας στη περιγραφή “Αλλαγή Order #***** και το ονοματεπώνυμο σας” https://pay.vivawallet.com/chaton
Η επιστροφή πρέπει να γίνει με την courier που επιλέξατε για την αρχική σας αποστολή (Γενική Ταχυδρομική, ACS courier, ΒΟΧ ΝΟW) όπου θα αναφέρετε πως θα είναι με χρέωση παραλήπτη ώστε να έχετε την προνομιακή τιμή των 4,00 € για το μεταφορικό κόστος.
Για επιστροφή με BOX NOW το κόστος των μεταφορικών της αντικατάστασης είναι 3,00 € (επικοινωνήστε μαζί μας στο info@chaton.gr ή απλά απαντώντας στο e-mail της επιβεβαιωμένης παραγγελίας σας για την δημιουργία voucher επιστροφής)
Σε περίπτωση αντικαταβολής για τη κάλυψη του κόστους των μεταφορικών υπάρχει επιπλέον χρέωση 2,50 €
Σε όλες τις περιπτώσεις το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα δικαιολογητικά που το συνοδεύανε (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης κτλ.).
**Σε περίπτωση υπαναχώρησης (επιστροφής χρημάτων) ισχύουν ακριβώς οι ίδιοι κανόνες!
***Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων σε κουπόνια (coupons) & δωροκάρτες (giftcards).

Επιστροφή προϊόντος λόγω λάθους του chaton.gr.

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει σταλεί λάθος, το chaton.gr είναι πλήρως υπεύθυνο για την αντικατάσταση και την παράδοση του προϊόντος στον αγοραστή καλύπτοντας όλα τα μεταφορικά κόστη, με την προϋπόθεση ότι το προϊόν θα έχει σταλεί πίσω στη κανονική εργοστασιακή του μορφή.
Το αίτημα της αντικατάστασης πρέπει να γίνει εντός 3 ημερών από τη λανθασμένη παραλαβή του προϊόντος και κατόπιν επικοινωνίας με mail ανάμεσα στον αγοραστή και στην εταιρία.
Σε όλες τις περιπτώσεις το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται με όλα τα δικαιολογητικά που το συνοδεύανε (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης κτλ.).